Re: [MOEDE] Vagabondos menu-selektor

On Fri, 15 Jun 2001, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Burde udvælgelsesoperatoren ikke være AND?

AND vises ved at nummeret er i bold og så en lille *

Hvis man vælger skinke, rejer og gorgonzola og bruger AND vil der ikke
komme nogen svar overhovedet. Nu er der 4 pizzaer der så opfylder 2 ting
(skinke og rejer) og de vises så øverst. Hvis du partout vil have
gorgonzola vil du på samme side kunne se de pizzaer hvor der er gorgonzola
i.

mvh/hans
http://schou.dk
Et program der kan to ting, kan begge dele lige dårligt.
              				-- Hans Jessen Hansen