Re: [MOEDE] 15/4 SSLUG-møde hvad gør vi

On Sun, 25 Feb 2001, Peter Toft wrote:

> Vi har ikke nogen taler den 15/4 - og vi skal også høre
> andet end Ole Tange [1].  Hvem har noget det brænder

På http://www.sslug.dk/moede/hygge/ står jeg ikke på flere foredrag, så
bare rolig.

> for - meget gerne nogen som ikke har været fremme før.
>
> Skal vi tage en aften med små-foredrag??

Fra http://www.sslug.dk/moede/hygge/ er status:

Fejlrapportering (Peter Makholm) - afholdt
Apache (Ole Tange) - afholdt
Linux-folklore (Claus Sørensen) - afholdt

Webmin (Ulrik Mailand) - ikke afholdt
Database/PostgreSQL/C, Gnome/gtk v/Bo Lorentsen - ikke afholdt
Database v/Kasper Haagensen. MySQL, PHP, Perl og Java - ikke afholdt
Capabilities (Peter Makholm) - ikke afholdt
GNOME - Brugergrænsefladen (Kenneth Christiansen) - ikke afholdt
GNOME - Programmering (Kenneth Christiansen) - ikke afholdt
Oversættelse til dansk/svensk (Kenneth Christiansen) - ikke afholdt
Bootloadere (Kenneth Geisshirt) - ikke afholdt
GNU's udviklingsværktøjer (Kenneth Geisshirt) - ikke afholdt
Parallelprogrammering (Kenneth Geisshirt) - ikke afholdt
Mere parallelprogrammering (Jacob Sparre Andersen) - ikke afholdt
The Ports Collection (Flemming Batmule?) - ikke afholdt

Derudover en stak som vi ikke har talere til.

Der er altså nok at tage af. Skal vi ikke bare proppe nogle datoer på?
Her er et forslag. Jeg har ikke spurgt foredragsholderne om de kan.
Tankerne bag er: en foredragsholder skal ikke holde 2 indlæg samme
aften. Emnerne på een aften må gerne have sammenhæng. Først foredrag om
Brugergrænsefladen, så programmering af den.

2001-03-15 NBI
- Webmin (Ulrik Mailand) - ikke afholdt
- GNOME - Brugergrænsefladen (Kenneth Christiansen) - ikke afholdt

2001-04-10 DKUUG
- GNU's udviklingsværktøjer (Kenneth Geisshirt) - ikke afholdt
- GNOME - Programmering (Kenneth Christiansen) - ikke afholdt

2001-04-19 NBI
- Database/PostgreSQL/C, Gnome/gtk v/Bo Lorentsen
- Database v/Kasper Haagensen. MySQL, PHP, Perl og Java

2001-05-08 DKUUG
- Parallelprogrammering (Kenneth Geisshirt) - ikke afholdt
- Mere parallelprogrammering (Jacob Sparre Andersen) - ikke afholdt

2001-05-17 NBI
- Oversættelse til dansk/svensk (Kenneth Christiansen) - ikke afholdt
- Capabilities (Peter Makholm) - ikke afholdt
- Bootloadere (Kenneth Geisshirt) - ikke afholdt

2001-06-12 DKUUG
- The Ports Collection (Flemming Batmule?) - ikke afholdt

2001-06-21 NBI
- Ledig

2001-07-10 DKUUG
- Ledig