Re: [MOEDE] Videostreaming af mødet d. 15 Feb.

Hans-Henrik:

> For et stykke tid siden så jeg i havde streamet et møde,
> hvordan gik det, og er der mulighed for at følge med d.
> 15 Feb. ang FreeSwan via nettet.

Torben, der skal holde foredraget om FreeSwan har frabedt
sig at der er kamera på, så det bliver desværre ikke muligt
i denne omgang.

> Jeg er utrolig ked af jeg ikke har mulighed for at
> deltage, men rejsen fra Fredericia bliver lidt lang :(

Så må vi se om Torben kan lokkes til at holde foredrag i
TLUG en gang i den nærmeste fremtid.

Jacob
--
"han skriver det aldrig så ondt som det er ment"