Re: [MOEDE] Talare till den 1:a februari? Några_idéer

> Hvis du fortæller hvor jeg kan finde en RPM med zsh, så kan
> jeg godt sætte en blank demokonto op på min blærbare.

Skriver man ikke bare `apt-get install zsh`?

Tar.gz-filer:
ftp://sunsite.auc.dk/pub/unix/shells/zsh/zsh-3.1.9.tar.gz og
ftp://sunsite.auc.dk/pub/unix/shells/zsh/zsh-3.1.9-doc.tar.gz

En rpm af en lidt ældre version (og så er den til OpenLinux 2.4):
http://rpmfind.net/linux/RPM/openlinux/eserver/col/install/RPMS/zsh-3.1.5-1.i386.rpm

Henrik

--
Henrik Grove --- sslug@sslug --- http://www.diku.dk/students/grove/
Fordelen ved Windows er, at man ikke behøver foretage