Re: [MOEDE] Talare till den 1:a februari? Några_idéer

Henrik:

> Jeg har godt nok tidligere afvist det, men jeg er villig
> til at overveje at stå for zsh-delen, hvis du kommer med
> nogle flere oplysninger om hvad du har forestillet dig,
> og vi kan finde en der vil stå for bash-delen.

Jeg vil foreslå at vi gennemgår:

 * kommando- og filnavnsfuldendelse
 * aliaser (og simple bash-funktioner?)
 * omdirigering af ind- og uddata
 * programmeringsstrukturer

> Personligt synes jeg vi skal starte med at sammenligne
> nye/rene installationer, dvs. uden personlig opsætning.

Enig, men mulighederne for personlig opsætning skal med.

Hvis du fortæller hvor jeg kan finde en RPM med zsh, så kan
jeg godt sætte en blank demokonto op på min blærbare.

Jacob
--
"Historien bliver skrevet af vinderne,
 så jeg skriver historie."