Pto syg. Hvem har en laptop og en Internetforbindelse?

Pto syg. Laptop og download af to præsentationer behøves.

Hvem kan tage en laptop med i aften? Som formentlig jeg
eller Ole T eller en eller anden, der kan overtage pto's
foredrag skal bruge. Og Annes præsentation skulle vist også
køre på den.

Pto er på vej hjem og han uploader præsentationerne når han
kommer hjem. Så vi skal have dem ned på en laptop, som skal
med i aften. Jeg kan evt. nå at lægge dem på disketter eller
cd hvis jeg får besked hurtigt (det er ikke til megen hjælp
hvis der ikke er cd drev/diskette drev i laptop)

Den ene er html, den anden StarOffice, men han konverterer
StarOffice til noget standard også  for en sikkerheds skyld.

Disclaimer:
Min laptop står der hjemme og det samme gør LinuxLab's (hvor
netkort pt ikke virker), receptionen er lukket så jeg ikke
kan låne en af skolens.
--
Hanne Munkholm         sslug@sslug

Price is what you pay. Value is what you get. --Warren Buffet