Re: [MOEDE] Næste hyggemøde flyttes til den 21/9

On Wed, Aug 25, 1999 at 10:28:16PM +0200, Lars G. T. Joergensen wrote:

> Hvad går oplæget ud på? Dvs vilket nivå er de på?
> Er de make clean && make dep && make zImage eller er de hvordan en kerne
> er opbygged?

Det er tænkt som et af de "næsten-helt-begynder" foredrag, som der har
været snakket om for nylig. Det kom sig af, at en på sidste hyggemøde
efterlyste lidt vejledning i hvordan man bærer sig ad med at bygge en
kerne - og hvordan man installerer f.eks. en patch med en ny net-driver,
man har hentet.

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<sslug@sslug> |  who try to create foolproof software and the