Re: [MOEDE] Næste hyggemøde flyttes til den 21/9

On Wed, Aug 25, 1999 at 09:19:25AM +0000, Peter Toft wrote:

> DKUUG har problemer med lokaler den 14/9 (pga. andre møder).
> Derfor kan vi blive nødt til at flytte hyggemødet en uge og
> vi få lokaler den 21/9 i stedet.

Hvis ikke der er andet på programmet, så holder jeg gerne mit
indlæg om "sådan bygger du din egen kerne" på det nye tidspunkt.
Da er messen i Stockholm overstået :-))

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<sslug@sslug> |  who try to create foolproof software and the