Re: [MOEDE] SSLUG møde den 12/9 og hyggemøde 14/9

Henrik Christian Grove <sslug@sslug> writes:

> Ja og ja. (jeg læser også demoday-listen, så det er ikke for at undgå spark)

Læser, men jeg må åbenbart ikke skrive, jeg har i hvert fald fået en mail om
at kun subscribers må skrive, men jeg foretrækker altså nyhedsgrupper, og det
virker fint i denne gruppe.

--
Henrik Grove --- sslug@sslug --- http://www.diku.dk/students/grove/
 | inu\/  & Emacs er hvad der skal til!