Re: [MOEDE] SSLUG møde den 12/9 og hyggemøde 14/9

Henrik Christian Grove skriver:
[snip]
> Jeg synes vi bør bestræbe os på generelt at have både begynder- og
> hardcoreemner på hyggemøderne, og som du siger er det nok specielt vigtigt den 14.

Helt sikkert!! dette vil gøre at en langt større gruppe vil få glæde af
møderne.

> Nu hvor Størner har meldt forfald, må vi forsøge at finde nogen andet
> begyndervenligt. Der var nogen der foreslog noget om hvad alle
> opstartsmeddelelserne betyder. Lige i øjeblikket har jeg ikke fuldstændig styr på alt (men nok det meste) hvad der sker inden init starter, og derefter
> bliver min viden lidt RedHat specifik, men hvis der ikke er nogen der kan byde på noget bedre, vil jeg godt overveje om jeg kan sige nok til at det bliver  interessant.

Hvad med et foredrag om cvs?? Jeg ville selv gerne høre mere om dette,
da vi jo er begyndt at bruge dette i oversættelsen af Linux til dansk(se
sslug-locale)!! Der har været mange problemer her i opstartsfasen da
alle kun kendte til de mest basale kommandoer i cvs, og der var derfor
filer der ikke kom op på cvs serveren osv.
CVS er jo også et emne, der sagtens kan være begynder stuff, men som
også hurtigt kan drejes over til at være mere hardcore.!

Hvor finder man forresten dette Carlsberg lab??

--
    MVH
      Kim Schulz