Re: [MOEDE] SSLUG møde den 12/9 og hyggemøde 14/9

Hanne Munkholm <sslug@sslug> writes:

> Men nu ville nogen også have hyggemødet begynder
> orienteret. Skal vi lade hele september være
> begynderorienteret?
>
> Jeg synes egentlig godt vi kunne tage et hardcore emne
> eller 2 på hyggemødet, bare for at komme os lidt ovenpå
> demoday. Men på den anden side kommer der måske nogle
> nye på det hyggemøde, efter at have set os den 12.

Jeg synes vi bør bestræbe os på generelt at have både begynder- og
hardcoreemner på hyggemøderne, og som du siger er det nok specielt vigtigt den
14.

> Vi skal snart annoncere det demoday!!! Hvis nogen skal
> opdage det. Men det er nok en anden liste jeg skal
> sparke på.

Ja og ja. (jeg læser også demoday-listen, så det er ikke for at undgå spark)

> Hvad har vi af foredrag og demo'er til den 12.?
>
> Hvad har vi til hyggemødet?

Nu hvor Størner har meldt forfald, må vi forsøge at finde nogen andet
begyndervenligt. Der var nogen der foreslog noget om hvad alle
opstartsmeddelelserne betyder. Lige i øjeblikket har jeg ikke fuldstændig styr
på alt (men nok det meste) hvad der sker inden init starter, og derefter
bliver min viden lidt RedHat specifik, men hvis der ikke er nogen der kan byde
på noget bedre, vil jeg godt overveje om jeg kan sige nok til at det bliver
interessant.

--
Henrik Grove --- sslug@sslug --- http://www.diku.dk/students/grove/
Registreret Linux bruger nummer 61622