Re: [MOEDE] SSLUG møde den 12/9 og hyggemøde 14/9

Hanne Munkholm wrote:

>Men nu ville nogen også have hyggemødet begynder
>orienteret. Skal vi lade hele september være
>begynderorienteret?

Nej, jeg mener at et enkelt rent begynder møde ville være misforstået
godhed. Istedet bør der være et eller to korte begynderemner ved hvert
hyggemøde. Det må være op til de interesserede at komme med forslag eller,
hvis der er nogle der ofte bliver spurgt om de samme spørgsmål fra
begyndere, ville det være oplagte emner.

>Jeg synes egentlig godt vi kunne tage et hardcore emne
>eller 2 på hyggemødet, bare for at komme os lidt ovenpå
>demoday. Men på den anden side kommer der måske nogle
>nye på det hyggemøde, efter at have set os den 12.

Enig (med det første), der bør være rigeligt med hardcore emner. Det, der
måske kan gøre det til gængeligt for masserne kan være at bruge mere tid på
detaljerne. Således at man får en hands-on hvorfor og hvordan man gør
forklaring. Jeg mener - hver gang der er et detaljeret oplæg, kommer der
masser af respons om alternative måder til netop det scipt, brug af
kommando eller andet - hvilket er godt og inspirerende for alle.

Kasper Edwards