Re: [MOEDE] SSLUG møde den 12/9 og hyggemøde 14/9

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Peter:

> Jeg troede at mødet den 12. skulle være "Demo Day"-relateret,
> d.v.s. grundlæggende kontorprogrammel, spil og den slags.

Enig.

Men nu ville nogen også have hyggemødet begynder
orienteret. Skal vi lade hele september være
begynderorienteret?

Jeg synes egentlig godt vi kunne tage et hardcore emne
eller 2 på hyggemødet, bare for at komme os lidt ovenpå
demoday. Men på den anden side kommer der måske nogle
nye på det hyggemøde, efter at have set os den 12.

Vi skal snart annoncere det demoday!!! Hvis nogen skal
opdage det. Men det er nok en anden liste jeg skal
sparke på.

Hvad har vi af foredrag og demo'er til den 12.?

Hvad har vi til hyggemødet?

Hvad ønsker vi os til arrangementerne, som vi ikke har?

Skal vi have nogle gæster den 12., firmaer der
demonstrerer el. lign.? Hvis ja, skal vi nok snart
komme i tanker om hvem vi skal spørge.

Er der nogle, der har ideer til lidt "happenings" og
skæg og ballade på demoday mødet (d.12.?) Så det er
lidt publikumsvenligt. (Jeg skal nok tage Tux med).

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\\        http://www.aub.dk/~luke/

"I don't think Microsoft is evil in itself; I just
think that they make really crappy operating systems."
-- Linus Torvalds