Re: [MOEDE] SSLUG møde den 12/9 og hyggemøde 14/9

On Tue, Aug 17, 1999 at 11:10:54PM +0200, Peter Toft wrote:

> Henrik - er der mulighed for at du kan være med den 12/9 og f.eks. tale om
> kerne 2.4 ????

Jeg tager til Sverige den 13. om morgenen, så principielt ja - men jeg
har en grum mistanke om at der bliver panisk travlt med at forberede
tingene i den week-end. Så jeg tror ikke, at I skal regne med at jeg
kan stille op.

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<sslug@sslug> |  who try to create foolproof software and the