Re: [MOEDE] SSLUG møde den 12/9 og hyggemøde 14/9

On Tue, Aug 17, 1999 at 09:15:24AM +0200, Kenneth Geisshirt wrote:

> Henrik Størner har lovet at vise hvordan man oversætter kerne.

Jeg er bange for at jeg er kommet til at love noget, jeg ikke kan
holde. Den 14/9 er jeg i Stockholm til Netværk/Telecom messe (firmaet
har en stand der, som jeg skal være med til at bemande), så det bliver
lidt svært for mig at komme til Symbion om aftenen.

Så enten må vi flytte hyggemødet, eller også må jeg udsætte det til
næste gang.

Beklager :-((

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<sslug@sslug> |  who try to create foolproof software and the