Re: [MOEDE] et skoleprojekt.

Ole Tange wrote:

> Darn: Jeg kan ikke komme på tirsdag, og jeg vil _meget_ gerne være
> underrettet om, hvad der sker på skolefronten. Kan jeg få nogen til at
> lave et fyldigt referat af dette?

Jeg kunne godt tænke mig et referat af hele mødet, da
jeg heller ikke kan komme. Og der er sikkert også andre
der ville være glade, hvis der var en der var
_rigtig_sød_ og tog referat.

;-)

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\\        http://www.aub.dk/~luke/

"I don't think Microsoft is evil in itself; I just
think that they make really crappy operating systems."
-- Linus Torvalds