Re: [MOEDE] et skoleprojekt.

Ole Tange <sslug@sslug> wrote:

[... skoler og linux på mødet på tirsdag ...]

>Darn: Jeg kan ikke komme på tirsdag, og jeg vil _meget_ gerne være
>underrettet om, hvad der sker på skolefronten. Kan jeg få nogen til at
>lave et fyldigt referat af dette?

/Ole

Da jeg går ind for Win på arbejdspladserne i skolen, kommer jeg jo nok
under en del pres på tirsdag, men de ting, der kommer ud af mødet som:
. vedrører OTA projektet (tak for forfremmelsen fra oplæg til projekt i
subj.:), og
. Vi (som en anden Hamurabi) mener styrer i den retning Vi tror er den
rigtige ( det her morer Os ),
vil naturligvis blive refereret på

Hvor fyldigt det bliver er jo ret spændende.

Gydendals røde: Darn, se Damn = for pokker da =

Hvorfor nøjes med at bande på et sprog som kun har fire bogstaver i den
slags udtryk, når man nu har sit eget veludviklede, dækkende udvalg så
som ØV, ÆV, ÅH NEJ, og "bare ærverlit" :)

mvh
E. Sjørlund