Re: [MOEDE] Re: [MISC] Oplæg til et skoleprojekt."OTA"

Jørgen Kristensen:

> Jeg venter spændt på at se det endelige program for mødet på tirsdag !!!

Du kan se det foreløbige program på
<URL:http://www.sslug.dk/kalender.html#hyggemoede.kbh>.

> Er dette programpunkt først eller sidst på aftenen.???

Jeg har sat det på sidst, da det sikkert genererer en masse
diskussion.

> Jeg glæder mig til at høre hvilke erfaringer man har på de
> skoler hvor man har anvendt Linux mere end et år.

Kommer der nogle skolefolk der allerede _har_ kørt Linux i
et stykke tid?

God fornøjelse,

Jacob

--  E-post..:              sslug@sslug              --