Re: [MOEDE] Re: [MISC] Oplæg til et skoleprojekt."OTA"

Hej alle

Jeg venter spændt på at se det endelige program for mødet på tirsdag !!!
Er dette programpunkt først eller sidst på aftenen.???
Jeg synes det bør være et af de første punkter,
da jeg helt klart ser at Linux har en fremtid i skoleverdenen.
Jeg glæder mig til at høre hvilke erfaringer man har på de
skoler hvor man har anvendt Linux mere end et år.

Med venlig hilsen
Jørgen Kristensen