Fra en begynder..

Hej slugmøde.

Ang ting man kunne tage op på et møde tænkte jeg (som nybegynder)
at det kunne være fedt hvis man tog nogle emner som f.eks
hvad sker der når linux booter ?.

Jeg har set at FLUG (Fyns LUG), har nogle ret gode emner
til deres møder, for os nybegynderere.

hvordan konstueres en makefile
hvordan brændes cd´romér i linux. osv..
hvordan kommer jeg videre når installationen (som jeg kender udenaf i søvne
- da jeg geninstaller linux ligså snart nogle ting ikke fungerer mere)  er
færdig

Og et andet STORT emne
 - ppp og linux og diald.

Det må da også være nogle emner som ikke kræver
den helt store forberedelse - tror jeg da

mvh flemming.

ps.:      dette skal ikke tages som kritik af de eksisterende
            møder som jeg syntes er utrolig gode og sjove!!