Re: [MOEDE] Hvad skal vi snakke om?

On Mon, 2 Aug 1999, Kenneth Geisshirt wrote:

> Kan vi få en demo af spillet til næste hyggemøde?

Hmm. Hvis man kender Civ I er det "blot" en bedre/større udgave.
Hvis man ikke kender Civ I er det nok svært at yde spillet retfærdighed på
under 1 time. F.eks. tager tutorialen mindst en time at spille igennem.

Tjaeh. Det er et godt spil, synes jeg.

Mads

'Open Systems' means no fences. And no fences means no use for Gates.
                                                        - Sun Microsystems