Re: [MOEDE] Hvad skal vi snakke om?

On 2 Aug 1999, Peter Makholm wrote:

> Ptjoo. Jeg har mindst lige så meget tid som ved de to andre
> foredrag. Om ikke andet må jeg jo bare undlade at spille CivCTP en
> times tid.

Som een sagde; "Hvis du også er en af dem der har ofret omkring et år af
dit liv på Civ I, vil du elske Civ CTP".

Rationelt set burde jeg forære det spil væk. Suk. Jeg udviklede en sygelig
afhængighed af det spil inden for den første time jeg spillede det.

Mads

Unix is here to stay. The Internet is Unix, all network administrators cut
their teeth on Unix, and many of them say they'll give up Unix when you pry
it from their cold, dead fingers.