Re: [MISC] Blokering af min server

On Fri, 23 Dec 2011 03:56:43 +0100
"E. Sjørlund" <sslug@sslug> wrote:

> ---
> Er der nogen, der kan give mig et tip om, hvad der kan være galt på min server?
> Jeg har ikke kunnet finde andre lister hvor jeg skulle være blokeret.
> (Jeg har sendt en mail til dem, og de kigger på sagen)

Der er ikke noget galt på din server. Problemet er blot, at
88.blocklist.zap blacklister alle servere, hvor RDNS ikke matcher DNS.

host es-data.dk
es-data.dk has address 90.184.198.199
es-data.dk mail is handled by 10 es-data.dk.

host 90.184.198.199
199.198.184.90.in-addr.arpa domain name pointer
0125200095.0.fullrate.dk.

es-data.dk har altså en PTR, der peger på 0125200095.0.fullrate.dk i
stedet for es-data.dk.

Har du private abonnement hos Fullrate, kan du ikke gøre mere, da
Fullrate ikke vil lave reverse DNS for kundernes IP, men såfremt du har
erhvervsabonnement bør de yde den service. I modsat fald ville jeg
skifte udbyder.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]