Re: [MISC] NemID. Dum ide

> Adgangskoden i NemID er ikke en engangskode!

Det er jeg klar over.

> Nøglerne på nøglekortet er engangsnøgler.

Det er jeg også klar over.

> Du blander adgangskoder sammen med engangsnøgler.

OK - det beklager jeg - min bank har endnu ikke tvunget mig til at bruge
NemID, så det er muligt at der er detaljer jeg ikke har på plads.

Jeg forstod dit synspunkt som at adgangskode+engangskode ikke gav bedre
sikkerhed end en 2-3 tegn længere adgangskode. Misforstod jeg dig?

--
Jacob - www.bunk.cc

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]