Re: [MISC] Eee pc 901 og "old or broken" batteri

Jeg har for et par dage siden lagt Ubuntu 10.04 netbook på min Eee pc 901 og
det kører perfekt. Det gælder også den trådløse del. :)

Jeg har endnu ikke købt nyt batteri. "Broken % er nu helt nede på 5%", så jeg er
helt afhængig af el-net.
Men da maskinen er perfekt til mit behov(dimensioner+resourcer), ender
det nok med at jeg investerer i nyt
batteri + større  ssd disk 32/64/128GB (128GB Sata Runcore SSD for eee
pc 901=håber det er den rigtige) trods køb af ny maskine sikkert er
(meget)billigere.

/Poul

2010/5/7 Jim Oksvold <sslug@sslug>:

>Ubuntu
>
> Børnene var altså 2 unge damer :-)
> Men det er sant at det er forskjell - Som regel :-)
>

> Mvh
> Jim Oksold

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]