Re: [MISC] NemID. Dum ide

Jacob Bunk Nielsen skrev:

> Jeg forstod dit synspunkt som at adgangskode+engangskode ikke gav
> bedre sikkerhed end en 2-3 tegn længere adgangskode. Misforstod jeg
> dig?

Ja.

Du overså den specifikke detalje at det jeg skrev om, var en genereret
engangsnøgle beskyttet med en fast pinkode, hvor pinkodebeskyttelsen af
engangsnøglerne kun svarer til en lidt længere adgangskode.

Der er dog den forskel at afluring af pinkodebeskyttelsen af
engangsnøglerne er et andet problem end afluring af en adgangskode der
sendes over internettet.

God fornøjelse,

Jacob
--
"I'm going as a barrel of toxic waste!"

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]