Re: [MISC] NemID. Dum ide

Jacob Bunk Nielsen skrev:

> Du glemmer at det er engangskoder.

Adgangskoden i NemID er ikke en engangskode!

Nøglerne på nøglekortet er engangsnøgler.

> Det betyder at selv om en eller anden opfanger dit kodeord, enten på
> netværket eller med en keylogger, så kan han stadig ikke misbruge dit
> NemId fordi han forhåbentlig ikke kan gætte den næste engangskode.

Du blander adgangskoder sammen med engangsnøgler.

Jacob
--
»... meget nemmere, hvis du ville huske at spørre om det, som jég svarer på!«

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]