Re: [MISC] NemID. Dum ide

> Men hvor meget mere sikkerhed giver det oveni den adgangskode der
> allerede er i DanID's system?  (Ikke mere end at kræve to-tre bogstaver
> længere adgangskoder, så vidt jeg kan regne mig frem til det.)

Du glemmer at det er engangskoder. Det betyder at selv om en eller anden
opfanger dit kodeord, enten på netværket eller med en keylogger, så kan
han stadig ikke misbruge dit NemId fordi han forhåbentlig ikke kan gætte
den næste engangskode.

--
Jacob - www.bunk.cc

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]