Ultra Portable/Netbook med indbyg get mobilt bredbånd - Nogen anbefalinger

En ændring i min civilstand har sendt mig ud i en midlertidig "roaming" tilstand og derfor overvejer jeg nu kraftigt at anskaffe en bærbar, der reelt er til at tage med sig ;) Jeg har et kraftigt ønske om høj opløsning på skærmen og synes altså at 1024x576/600/800 er liiiige i underkanten, derudover er et godt tastatur en fordel og en trackpoint et klart plus (jeg har tilsyneladende så stor elektrisk kapacitet at jeg kan påvirke en toutchpad uden fysisk kontakt via statisk elektricitet) samt at indbygget mobilt bredbånd er et krav.

Erfaringer fra lign. brugsmønster er yderst velkommende tilsvarende lytter jeg gerne til anbefalinger.

På forhånd; mange tak.
--
Med venlig hilsen
//Zmit

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]