Re: [MISC] Google søgning med forkert lin k til søgeresultat

Martin Berg skrev:

> Nej - den er der.

det er den jo ikke , set udefra , ellers havde vi ikke denne tråd  ;-)

> Nej sitet er ikke taget ned, men det er her problemet er:
>
> Hostingleverandøren til www.berg-marketing.dk accepterer ikke at
> www.marketingsite.dk bare peger på samme IP.

> Derfor var der oprettet en URL-forward istedet for en A-record.

ok, så er det jo internt på webserver/opsætning og DNS
der er gået kludder i det...

> Måske er det meningen, men da URL-forwarden fra www.martingsite.dk
> er blevet oprettet har gratisdns automatisk tilføjet "index.htm" til
> URL'en - dvs:
> www.marketingsite.dk peger på www.berg-marketing.dk/index.htm
>
> Jeg har forsøgt at rette til at index.htm ikke tilføjes til URL'en.
>
> Og det der ud til at virke nu.
>
> Det må bero på en tilfældighed, at det netop er det pågældende
> link, der er blevet opdaget.

ja , google-bot's  hyppighed af index og cache af kan nogen gange undre.

> Nej :-) - der er tale om et frit tilgængeligt opslagsværk inden for
> markedsføring, som bruges en del af bla.a CBS-studerende og
> diverse marketingfolk.
>
> Men det er en anden snak.
>
> Og mange tak for hjælpen (det fik det til at dæmre, at jeg skulle
> kontrollere DNS)

lynx, dig / nslookup , http://dk-hostmaster.dk er gode værktøjer
til den slags fejlfinding :)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]