Re: [MISC] Debian stable eller testing?

"Michael Schmidt" <sslug@sslug> writes:

> Antager der skal stå "end unstable" men forstår budskabet. Jeg troede
> bare at testing var mere "bleeding edge" end unstable.

Korrekt, der skulle have stået "end unstable".

Proceduren er at pakker bliver uploadet direkte til unstable. Hvis der
10 dage efter ikke er kritiske fejl rapporteret mod pakken og
afhængighederne kan opfyldes i testing, så bliver den automatisk
inkluderet i testing.

Ved Freeze slås denne automatik fra og foretages i hånden indtil
testing er klar til at blive releaset, hvormed den så omdøbes til
stable og en ny testing oprettes.

//Makholm

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]