Re: [MISC] Open Source/Free Software til at køre en forening

Mads Bondo Dydensborg wrote:
> Jeg er for nyligt blevet mere aktiv i nogle forskellige sportsklubber

> Jeg har - forgæves - forsøgt at finde noget Open Source/Free Software der
> kan hjælpe dem med nogen af de her ting. Jeg kan finde enkelte programmer
> til enkelte dele - meget af det lukket - men kan ikke finde et projekt der
> forsøger at addressere det hele. Jeg er klar over at de fleste open source
> CMS'er vil kunne "udvides" til at gøre dele af det. Men, der er meget lang
> vej igen for dem jeg kan finde.

Hørte for nylig om Assuma (Association Subscribers Manager), som lader til
at være et program der hjælper mindre foreninger med at håndtere deres
medlemmer. Men det opfylder sikkert ikke alle dine krav, og jeg har ikke
selv prøvet det. I den sportsklub hvor jeg er aktiv er et simpelt regneark
og en netbank mere end rigeligt til at holde effektivt styr på sagerne :-)

http://www.associationsubscribersmanager.org/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]