Re: [MISC] Debian stable eller testing?

On 03/05/2010, at 10.38, Michael Schmidt wrote:

> Kikker på download siden for Debian og undres over at der "kun" findes Stable eller testing
> Forskellige sider med råd og vejledning anbefaler Debian Unstable til en desktop PC for en bruger med lidt Linux erfaring (det tør jeg godt kalde mig selv).
> Jeg kan bare ikke finde et download der hedder noget med unstable - kun enten testing (weely build) eller stable.
>
> Er der ikke længere forskel på unstable og testing?

Jo der er, men den er ikke så stor. Først skal du installere en stabil eller testing debian distribution. Derefter retter du i /etc/apt/sources.cfg og så beder du din debian om at upgradere til næste version.

JonB

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]