Re: [MISC] Eee pc 901 og "old or broken" batteri

On 2010-05-06 22:31, Poul Kristensen wrote:

Har nogen tid at give et råd?

Min kones siger det samme. Det virker dog ikke som om det betyder noget for hvor lang tid den kan køre på batteriet.

Ved nogen om den nyligt frigivne Ubuntu 10.04 nemt tilslutter sig et
trådløst netværk såvel
lokalnetværket som det globale bredbånd via USB stick (uden omveje via fx
E51 som modem)
sådan at jeg kan installere Ubuntu 10.04 på Eeee pc 901, hvis jeg vælger at
købe nyt batteri?

Jeg har installeret 9.10 (std ubuntu, ikke netbook-remix) på min kones, det kører fint. Jeg kan kun forestille mig 10.4 kører bedre. Ved ikke lige hvilket "globalt bredbånd" du refererer til, men hvis det er telenor usb mobilt bredbånd, har jeg det til at køre på min ubuntu 9.10. Det funkede ikke helt stabilt, ved ikke hvor meget der er ubuntus skyld og hvor meget der er telenor/forbindelsens skyld...

--
Atte

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]