Re: [MISC] Netværksharddisk

Martin Møller Skarbiniks Pedersen skrev:
2010/1/23 Martin Jochimsen <sslug@sslug>:
Hejsa

[...]

Jeg mangler harddisk plads og tænker på i stedet for at købe en
netværksharddisk.
Kan I anbefale et mærke som kan plugges til min Linksys WRT54G og så på
mirakuløs vis vil virke med min Ubuntu 9.10?
Forslag og links modtages gerne.

http://www.synology.com/enu/products/DS209/index.php

Mvh
Martin

Tak for linket. Med den NAS kommer man ikke til at mangle noget!!! Den er nok lige lidt over den prisklasse jeg har tænkt mig, men inspirerende
læsning.

Hilsen
Martin