Netværksharddisk

Hejsa

For snart et godt stykke tid siden fik jeg hjælp her på listen til at sætte en netværksserver op....eller rettere jeg FORSØGTE at sætte en netværksserver op. Det kom aldrig til at virke.
My bad!!! :-)
Jeg mangler harddisk plads og tænker på i stedet for at købe en netværksharddisk. Kan I anbefale et mærke som kan plugges til min Linksys WRT54G og så på mirakuløs vis vil virke med min Ubuntu 9.10?
Forslag og links modtages gerne.

Hilsen
Martin :-)