Re: [MISC] Alternativ til Gantt-Project med indeling i timer eller mindre

On Wed, 08 Apr 2009 16:32:37 +0200, Mikael Rasmussen <sslug@sslug> wrote:

Michael Schmidt wrote:
Hej NG, håber I kan hjælpe.
Jeg søger et alternativ til min meget brugte Gantt-Project, da jeg ha fået brug for et planlægningsprogram der har en opløsning -allerhelst ned i minutter- på mindre end dage/datoer. Gantt-Project er en ren Java app, der gemmer sine filer som xml og findes derfor til, og kan flytte data mellem alskens OS'er. Kan I komme med et forslag til en god erstatning, der opfylder ønsket om højere tidsopløsning?

Hvis man er lidt fingernem så ligger ganttproject sourcen på sourceforge
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=72728

De inkluderer eclipse projekt filer så det er til at komme igang, men det er nok en større omgang at få udviddet datamodellen til også at indeholde timer og minutter.. ;-)

Det ville være helt kanont fedt! -meeeen da jeg kun har to grundlæggende kurser i programmering tror jeg ikke jeg er opgaven voksen.

--
Med venlig hilsen
/Zmit/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]