Re: [MISC] Alternativ til Gantt-Project med indeling i timer eller mindre

Jeg bruger OpenProj fra http://www.projity.com

Det er også Java og multiplatform. Men filerne er binære og selvom
programmet er FOSS, så er der en vis shareware 'smag'.

Du kan åbne og gemme MS Project XML filer og du kan også eksportere PDF
filer.

--
--- Mfg. Regards, Mvh.
Valdemar Lemche

127 Brännestadsvägen
297 93 Huaröd
Sweden

Phone:      +46 44330423
Cell:       +46 763471949
ICQ#:       28884381
GoogleTalk: sslug@sslug
Email:      sslug@sslug

"Intuitive Software can easily be learned.
You just have to work at it for a long time."
- Ponder Stibbons, Unseen University

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]