IP-adapter

Hejsa

Jeg havde for nogle måneder siden et kort men stormfuldt bekendtskab med IP-telefoni-udbyderen Telsome. For at kunne bruge IP-telefoni hos Telsome, skulle jeg bl.a. købe en Linksys Phone Adapter med indbygget router SPA2102 ( http://www.redspot.dk/shop/product/IP-tlf.+adapter+m.++QoSLinksys+SPA2102/3116 ). Det viste sig at være temmelig problematisk, for ingen af mine to trådløse telefoner (forskellige modeller) virkede med enten router eller hvad-det-nu-var, som Telsome sendte til mig. En af mine venner måtte også opgive at bruge sine trådløse telefoner med samme udbyder. Jeg er sidenhen skiftet til at bruge Fullrate hos hvem jeg også har bredbånd hos. Nu står jeg så med en kun MEGET lidt brugt Linksys Router til 600 kr. (idag fra KUN 500,-). Kan jeg bruge den til noget "smart", eller skal jeg bare prøve at få den solgt. Jeg har stærkt på fornemmelsen, at der ikke er noget i vejen med den. Det var bare en dårlig kombination af trådløs telefon, udbyder og router.

Hilsen
Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]