Re: [MISC] Open Source software til klubber/foreninger

Thor Dekov Buur wrote:

> Hvad tænker du mere præcist på? CMS, medlemsstyring, intranet, andet?

Ja. Medlemsstyring indebærer også administration af f.eks. girokort. Andet
kunne være tilmelding til ture/hold, administration af betaling,
kvitteringer, mv.

> Umiddelbart vil jeg tro, det meste kan klares med Drupal (core + nogle
> moduler). Det behøver ikke at kræve programmering, men
> systemadministration og konfiguration er uundgåeligt.

Jeg leder efter noget der er lidt mere komplet (som f.eks. klubmodul.dk).
Hvis der er nogen der vedligeholder en samling af en drupal core + en række
moduler der spiller og kan det jeg efterlyser, vil det være relevant. Men,
hvis jeg selv skal sidde og spille "drupal konfig & hack" i dagevis, er det
ikke interessant.

Ja, det lyder forkælet: Jeg kan kode skidtet selv, ingen problem. Problemet
er at jeg ikke har tiden (og, det er der heller ikke andre der har). Og, at
de foreningsmedlemmer der måtte have tiden, har ikke kompetencerne.

Bemærk: jeg kræver ikke at det findes, jeg ville bare blive glad, hvis det
gør :-) Tanken er nærliggende, der findes vel omkring 10000 foreninger i DK
der alle har nærmest identiske behov.

Mvh

Mads

The University of North Carolina has finally found a network server that,
although missing for four years, hasn't missed a packet in all that time.
Try as they might, university administrators couldn't find the server.
Working with Novell Inc. (stock: NOVL), IT workers tracked it down by
meticulously following cable until they literally ran into a wall. The
server had been mistakenly sealed behind drywall by maintenance workers.
                       - Techweb, 20010409

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]