Re: [MISC] mandriva 2009.1 er nu tilgængelig

Den Thu, 30 Apr 2009 09:38:18 -0400 skrev Jim Oksvold:

> Utmerket :-)
>
> Er der nogle Torrenter også?
> Jeg kan ikke umiddelbart finde nogle i den lange listen :-)
>
> Mvh
> Jim Oksvold

Hei!

Hvis du går ind på
http://www.mandriva.com/en/download

så er der også torrents. Neden under landelisten

Men jeg har aldrig rigtigt forstået hvorfor man vil bruge torrents, når
ftp er rigtigt pænt hurtigt? Jeg har lige downloadet (nedlastet)
ovennævnte iso fil, fra klid med ca 100 Mbit/s. Er torrents hurtigere end
det?

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]