Re: [MISC] backup i Thunderbird

Martin Jochimsen <sslug@sslug> writes:

> Hejsa
>
> Jeg vil gerne lave en backup af en bestemt folder i Thunderbird.
> Hvordan kan jeg gøre det, så jeg senere kan hente en mail ind, hvis
> det skulle blive nødvendig.
> Det er en folder, som ligger i indbakken.
>
> Hilsen
> Martin
> Ubuntu 8.10 / Thunderbird 2.0.0.18

Du kan vel kopiere folderens indhold i Thunderbird.

Lav en ny folder der hedder Gemmes eller Arkiv, Vælg alle eller en del
af mails i Inbox, og kopier dem over i Arkiv.

- Jeg plejer selv at flytte gamle mails over i en Arkiv-folder hvis de
skal gemmes.

--
  Mogens Dybæk Christensen
  e-mail mdc at mail dot tele dot dk