RE: [MISC] Søges: Intilligent mu sik mixer program

Jeg erindrer at der i sin tid blev lavet en plugin til enten Rhythmbox eller Amarok
som analyserede musikfilerne vha. FFT og lignende signal-analyse. Den fandt bl.a.
BPM og "lignende sange" du kan bruge når du mixer.
En hurtig søgning via google kunne dog ikke lige finde det pågældende plugin.
til gengæld faldt jeg over
http://bpmdj.yellowcouch.org/aftersplash.html

Det ser ud til at kunne meget af det du ønsker og jeg kan se at der også findes et plugin
til Amarok så de kan integreres.

kim Schulz