Re: [MISC] Søges: Intilligent musik mixer program

Michael Schmidt wrote:
> Hej NG
> Er der nogen, der kender og kan anbefale et program, der automatisk kan
> mixe musiknumre sammen så beat og lydniveau glider (ubemærket) over i
> hinanden?
> Med Googling har jeg fundet en del DJ programmer, men de lader alle til at
> lave output direkte til et, af programmet, understøttet lydkort.
> Jeg søger noget hvor jeg kan tilføje filer i den rækkefølge jeg vil have
> dem afspillet og så få det hele mixet, med afstemt beat og normaliseret
> lydniveau, til en enkelt fil (ogg, mp3 eller andet)

Det opfylder næppe alle dine ønsker.

Men dynamiske spillelister i Amarok 2 lader dig vægte musikken efter årstal,
genre, kunstner, længde m.m. Et simpelt eksempel kunne være at du ville høre
75% pop og 100% sange som er kortere end 4:30 minutter, og 20% som er fra
80'erne.