Re: [MISC] Amerikanske tilstande ønskes.

Jon Bendtsen wrote:

> Kunne i forestille jer validerings fejl i programmeringssprog?

Jeg anskaffede et program til at validere mine Delphi kildetekster.
Der var ganske mange fejl i, alle uden betydning for om programmet kunne
køre eller ej, men til sammen (måske) med nogen betydning for, hvor godt
det kørte.

Det var fejl i retning af at parametre var offentlige, men aldrig blev
benyttet udefra, så hvorfor ikke gøre dem private, X er erklæret, men
aldrig anvendt. Y har fået tildelt en værdi, men den bliver aldrig anvendt.

Jeg brugte ganske lang tid på at rette alle fejlene (og fik så samtidigt
optimeret nogle ting), primært fordi jeg da gerne ville kunne sige til
mig selv, at jeg havde gjort mit bedste.