Re: [MISC] Amerikanske tilstande ønskes.

E. Sjørlund skrev:
Steen Jensen wrote:
Tue Abrahamsen skrev:
<snip>
Hvis ens kode så validerer, men alligevel ikke bliver vist rigtigt,
nytter det heller ikke noget at "pudse glorien" bagefter. Det er dig
der har budskabet, og det er dit ansvar at det kommer ud. Personligt
ser jeg hellere at mit design vises ens alle steder, end at den
validerer 100%.

<snip>
 Hvorvidt deres hjemmesider
validerer uden fejl, skal jeg ikke kunne udtale mig om, men den virker,
når jeg skal bruge den, og de sparer penge på at have udarbejdet deres
løsninger som anført.

http://www.sygeforsikring.dk/

Det kræver nok en holdningsændring hos adskillige firmaer at lave
løsninger, der fungerer overfor kunderne, dvs giver forrentning.

21 Errors, 28 warning(s)

Jeg skal ikke gøre mig klog på, hvor alvorlige fejlene er, kan blot
konstatere, at den der har lavet siden ikke har gidet gøre arbejdet
ordentligt færdigt.

Læst med lynx skal man på grund af fejlene selv gætte sig frem til hvad
S?G betyder. (Den opgave klarede jeg, men der er en meningsløs fejl)

Flere link udløser fejlen "The URL is nok absolute" (frit efter
hukommelsen), lynx går hastigt videre. Det er fx. ikke muligt (i lynx)
at "se alle tilskud" fra 2009. Hvad skal blinde vel også med tilskud?

Siden er et fint eksempel på, hvordan en ren amatør kan lave noget, der
kun tilsyneladende og kun næsten fungerer efter hensigten!

At afslutte med at validere er ikke et spørgsmål om andet end at gøre
sit arbejde ordentligt færdigt. Det giver ingen garanti for, at siden
giver sit indhold videre, men det er en beskyttelse mod, at banale fejl
og mangler kommer til at forhinde, at den gør det.

Sygeforsikringen Danmark vil være meget glad for at høre fra dig, så de kan få rettet deres side til. Og det er vist ikke en enkelt person, der har lavet siden, men det er vel ligegyldigt i denne forbindelse.

--
Med venlig hilsen
Steen Jensen

INTET er umuligt for den, der ikke selv skal gøre det!