Re: [MISC] Amerikanske tilstande ønskes.

Peter Makholm wrote:

> Istedet for at fokuserer på kvantiteten af fejl, så prøv at foretage
> en kvalitativ analyse af hvordan HTML'en ser ud.

Tak for forklaringen på de forskellige fejl.
Det der undrer mig er såmænd bare, at der ikke er sket en simpel
validering af siden med efterfølgende fejlrettelser i forbindelse med at
den blev lavet/rettet. Det er - som jeg ser det - et spørgsmål om
professionalisme og faglig stolthed.

Men som elektrikeren sagde til sin lærling:"Hvis der kommer strøm
igennem, så må det være lovligt!".