Søges: Intilligent musik mixer program

Hej NG
Er der nogen, der kender og kan anbefale et program, der automatisk kan mixe musiknumre sammen så beat og lydniveau glider (ubemærket) over i hinanden? Med Googling har jeg fundet en del DJ programmer, men de lader alle til at lave output direkte til et, af programmet, understøttet lydkort. Jeg søger noget hvor jeg kan tilføje filer i den rækkefølge jeg vil have dem afspillet og så få det hele mixet, med afstemt beat og normaliseret lydniveau, til en enkelt fil (ogg, mp3 eller andet)

På forhånd tak.

--
Med venlig hilsen
/Zmit/