Re: [MISC] køb online musik med linux

I sslug.misc, skrev Atte André Jensen:

>  Virkelig? Sørgeligt. Jeg må lave mere plads i mit skab til
>  opmagasinering af rippede CD'er :-(

Ikke engang der kan man dog være sikret, jeg købte den nyeste TV2 CD
(den med kærester og månen). Den var Copy-Control-et-eller-andet, så den ville
mit ellers udemærkede Denon anlæg ikke engang spise. Jeg måtte sågar
lave en scene ud af det for at få mine penge tilbage.

Jesper (ok, den CD afspiller er heller ikke ny, men den har nu ingen
problemer med de 200 andre CD'er jeg har).