Re: [MISC] Amerikanske tilstande ønskes.

Bjørn Hartfelt wrote:
> On Friday 23 January 2009 21:06:03 Steen Jensen wrote:
> [snip]
> ...[/snip]
>
> d-service.dk

Spændende side. Hvad laver de?

Tak for din interesse for d-service.dk

For at anvende d-service.dk skal du anvende en Microsoft Internet
Explorer v5.01 browser eller nyere. Du kan gratis hente en Internet
Explorer her: http://www.microsoft.com/windows/ie/default.asp